برق و مدیریت

ONLY THOSE WHO DARE, DRIVE THE WORLD FORWARD

برق و مدیریت

ONLY THOSE WHO DARE, DRIVE THE WORLD FORWARD

برق و مدیریت


شادی روح سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صلوات.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

قسمت پنجم این مجموعه اختصاص دارد به چگونگی آموزش سیستم تولید مرسدس بنز به رده های مختلف این ابر کارخانه . 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۳:۴۴
یاسر امیری

در این قسمت از مجموعه درس هایی از مرسدس بنز ، همانطور که پیشتر اشاره شد درباره ساختار تیم اجرایی MPS توضیحاتی ارائه می شود . در قسمت قبل شماتیک این ساختار را نمایش دادم ، اکنون بخش های مختلف آن را شرح می دهم .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۳:۴۶
یاسر امیری

همانطور که در قسمت سوم گفته بودم ، فرهنگ تویوتا هنوز به پایان نرسیده و هنوز مباحث زیادی برای ارائه و تفکر درباره آن باقی مانده است . در قسمت چهارم تصمیم دارم به خروجی های سیستم تولید تویوتا بپردازم ، البته منظور از خروجی در اینجا خودروهای ساخت تویوتا نیست بلکه چیزهایی است که از اجرای آنچه در سه قسمت قبل گفته شد حاصل می شود .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۵
یاسر امیری

از این قسمت به بعد، کلیه مطالب درباره سیستم تولید مرسدس بنز یا MPS خواهد بود . در این قسمت درباره چگونگی شکل گیری این سیستم و چرایی آن پس از ایجاد و اجرای DCPS می پردازم. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۳:۱۵
یاسر امیری

به نام خدا

در قسمت قبل ابتدا مقدمه ای درباره دو شرکت بنز و کرایسلر ارائه دادم و سپس رویکرد و ساختار و همچنین زمینه تحقیق را شرح دادم .

پس از آن شرایط دو شرکت دایملر بنز و کرایسلر را قبل از ادغام بررسی کردم. در این قسمت شرایط دو شرکت پس از ادغام و مدل سیستم تولید مشترک دو شرکت را شرح می دهم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۸
یاسر امیری

سلام

متاسفانه به علت مشغله کاری زیاد در این چند روز گذشته ، ادامه مجموعه "درس هایی از مرسدس بنز " به تاخیر افتاده است که از این بابت عذرخواهی می کنم .

در این پست فایل پاورپوینتی درباره انتقال تکنولوژی برای دانلود قرار داده ام . این فایل توسط اینجانب نوشته شده و فهرست آن به شرح زیر است :

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۴:۳۴
یاسر امیری

هندبوک سیستم تولید تویوتا ، یک کتابچه کوچک است که سیستم تولید تویوتا و اجزای آن را به طور خلاصه و مختصر شرح می دهد . دانلود آن از پیشنهادات ویژه من به شماست .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۳:۲۲
یاسر امیری

به نام خدا

همانطور که پیش از این قول داده بودم ، مجموعه درس هایی از مرسدس بنز را به حضورتان تقدیم می کنم . با این امید که با مطالعه آن گرهی از گره های سیستم مدیریت چه در سازمان و چه در زندگی شخصی تان گشوده شود . در انتهای این قسمت فایل pdf کتاب "Automotive.Production.Systems.And.Standardisation" نوشته ".Constanze.Clarke"  که مرجع اصلی این نوشتار می باشد برای دانلود قرارداده شده است . همچنین فایل PPT از این مبحث که برای ارائه در کلاس توسط اینجانب نوشته شده را دراختیارتان قرار داده ام .

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۴ ، ۰۳:۱۶
یاسر امیری

 

با نام و یاد خدا قسمت سوم مجموعه " فرهنگ تویوتا " را آغاز می کنم . در قسمت اول با اصول چهارده گانه تویوتا که در واقع همان ارکان چهارگانه تویوتا با عناوین " فلسفه بلند مدت " ، "فرآیندهای ناب" ، " ارتباط با افراد و شرکا" و " حل مشکل و بهبود مستمر ، آشنا شدیم . در قسمت دوم ضمن معرفی سیستم تولید تویوتا که با عنوان نمودار فرهنگ تویوتا شناخته می شود ، زیرساخت های سیستم تولید تویوتا را شرح دادم . حال در این قسمت سایر ارکان Toyota production system - TPS - را معرفی می کنم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۳:۳۳
یاسر امیری

در قسمت قبل با اصول و ارکان فرهنگ تویوتا آشنا شدید. در این قسمت،  مدل سیستم تولید تویوتا که همان مدل فرهنگ تویوتا است را تشریح می کنم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۵
یاسر امیری