برق و مدیریت

ONLY THOSE WHO DARE, DRIVE THE WORLD FORWARD

برق و مدیریت

ONLY THOSE WHO DARE, DRIVE THE WORLD FORWARD

برق و مدیریت


شادی روح سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صلوات.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جمله های طلایی

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

قصد دارم کمی متفاوت از روال همیشه وبلاگ عمل کنم . در این پست برای شما ده جمله طلایی از برخی از بزرگان عرصه های مختلف و درباره موضوعات متفاوت انتخاب نموده ام . امیدوارم شماهم مثل من از آنها لذت ببرید و برخلاف من به آنها عمل کنید !

1 . حقیقتی که پیش روی ما قرار می گیرد ، به اندازه نگرش ما نسبت به آن اهمیت ندارد ؛ چون نگرش ماست که کامیابی یا شکست ما را رقم می زند . "نورمن وینسنت پیل"

2 . اگر از آنچه برای آن می ترسید یا نمی پسندید تدارک ببینید ، همان را به سوی خود جذب می کنید . "جک کنفیلد"

3 . همیشه دم از صلح بزن ، ولی آماده جنگ باش . "ناپلئون بناپارت"

4 . بهترین دوست و همراه من کسی است که از من بهترین را بسازد . "هنری فورد"

5 . موفقیت یعنی داشتن هدف ، و دیگر هرچه هست گزافه گوییست . "برایان تریسی"

6 . اگر می خواهید شاد باشید ، هدفی برای خود تعیین کنید که به افکار شما دستور بدهد ، انرژیتان را آزاد کند و الهام بخش امید و آرزوهای شما باشد . "اندرو کارنگی"

7 . نگذارید زبان شما از افکارتان پیشی بگیرد . "شیلون"

8 . انسان نابغه به دنیا می آید اما بنا به عادت از خلاقیت خود استفاده نمی کند . "برایان تریسی"

9 . منطق شما را از نقطه A به B می برد ، در حالیکه تخیل شما را به همه جا می برد . "اینیشتین"

10 . باید چالش ها را شناخت و با اندیشه و تدبیر آنها را به فرصت تبدیل نمود . "بیل گیتس"

برگرفته از کتاب "از کوتهی توست که دیوار بلند است" نوشته سعید گل محمدی .

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸
یاسر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی