برق و مدیریت

ONLY THOSE WHO DARE, DRIVE THE WORLD FORWARD

برق و مدیریت

ONLY THOSE WHO DARE, DRIVE THE WORLD FORWARD

برق و مدیریت


شادی روح سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صلوات.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نیسان : یک بازگشت دراماتیک - قسمت نهم

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ق.ظ

قسمت آخر 

۲۰۰۲ و فراتر : راه پیش رو

درحالیکه به نظر می رسید نیسان تحت رهبری غصن به یک بازیابی قابل توجه دست یافته است ، هیچکس انتظار یک پیشرفت بدون مانع را نداشت .

برخی افراد سوالاتی درباره محتوای چرخش و میزان آن داشتند . یک ناظر آگاه این طور گفت که کمی بیش از حد روی طرح مانور داده شده است . به عقیده وی تدارک بسیار زیاد در مقابل نتایج یک سال و فروش دارایی ها غیرضروری باعث این نتایج مثبت شده است:« به علاوه استفاده از مزیت ارز در فروش نیسان در ایالات متحده و افزایش تقاضای عمومی برای مدل های جدید که هر دو قبل از شراکت رنو رخ داده بود ، اصول این بازگشت را روشن می کند.»  

عده ای هنوز نسبت ظرفیت نیسان برای گذار از رده های پایین صنعت خودرو و رشد تا رده های بالا شک و تردید دارند . یکی از تحلیلگران در توکیو :" نیسان نمی تواند برای همیشه بر بازسازی ساختاری خود تکیه کند ." خودروی میکرا که در خارج از اروپا مارس شناخته می شود ، اولین خودروی مشترک نیسان از نظر پلتفرم با رنو است . به این ترتیب ، عملکرد و میزان فروش آن حکم نوعی همه پرسی در مورد اصلاحات غصن را دارد . یک روزنامه نگار عنوان کرد :"بدون شک او نمی تواند شکست این مدل را تحمل کند".

غصن شخصا کاملا با اعتماد به نفس پیش می رفت . زمانیکه یک روزنامه نگار برجسته عنوان کرد نیسان مانند یک کشتی روی سخت ترین بخش چرخش بود ، غصن مخالفت کرد :"شما در 2000 که بسیاری از چیزها بازسازی شد کجا بودید ؟ این اتفاقات باعث انگیزش نمی شود . چیزی که پس از این رخ می دهد آسانتر یا سخت تر نیست . بلکه کاملا متفاوت است و این تفاوت باعث انگیزش می شود."وی سپس توضیح داد:"زمانیکه شاخص ها شروع می کتتد به نشان دادن بهبودها ، این اتفاق افراد را به ادامه کار و کمک به تیم های دیگر برای موفقیت بیشتر شدیدا تشویق می کند . این یک نوع دایره پرورش است ، یعنی عملکرد انگیزش افراد را تغذیه می کند ، و انگیزه ، عملکرد را .با این وجود ، شک و تردید درباره پایداری بازگشت همچنین به خاطر آینده کاری غصن نیز بود . دستاوردهای غصن در نیسان و مشکلات صنعت خودرو باعث ایجاد حدس و گمانهایی مبنی بر اینکه وی ممکن است برای حل مشکلات به یکی از سه خودرو ساز بزرگ جهان منتقل شود . وبرخی ناظران از تلاش ها برای تجدید حیات رنو و خروج آن از از بحران پس از رفتن غصن از رنو به مقصد نیسان خبر دادند .

و اما اکنون :

نیسان همچنان با مدیریت غصن به کارش ادامه می دهد و  تا این لحظه در آخرین ماه سال 2016 ، در رنکینگ ارزشمندترین برندهای جهان  جایگاه 92 و در بین ارزشمندترین برندهای خودروسازی جایگاه ششم را کسب کرده است.

خسته نباشید

واقعا بعضی جاها ترجمش سخت بود . فایل اصلی رو برای دانلود گذاشتم ، هم ضمیمه های خوبی برای اطلاعات بیشتر داره و هم میتونید بخونید اگه جایی تو ترجمه اشتباه کردم اطلاع بدید تا اصلاح کنم . برای آینده می خوام روی سیستم تولید فورد کار کنم . البته هنوز سیستم تولید نیسان مونده ، این فقط یه گزارش بود از اتفاقاتی که برای نیسان افتاد تا به اینجا رسید .

دریافت
حجم: 291 کیلوبایت
 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۸
یاسر امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی